czwartek, 15 listopada 2012

303. Podsumowanie wymianki

Witajcie !
Dzisiaj nadszedł długo wyczekiwany moment podsumowanie wymianki polskiej.
Przypomnijmy, że losowanie odbyło się z rąk Tymusia.

A teraz pary wymiankowe (losował Tymuś) :

Ola dla Dwie lewe rączki




Wiola dla  Minbeat



angeluS dla tynka 


A teraz mini konkurs na NAJLEPSZY PREZENT
Głosujemy do 22 listopada (7 dni)
Głosujemy poprzez wiadomość na emaila angeluSSgv@gmail.com podając nazwę wykonawcy
NIE GŁOSUJEMY W KOMENTARZACH !!


5 komentarzy:

  1. super wymianka...prezenty śliczne...
    ja dziękuję Tymkowi za "rękę" w losowaniu i Tobie za prezent...
    mail z "nominacją" właśnie do Ciebie leci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, to była super wymiana. Jak na razie moja ulubiona, zwłaszcza, że z Wiolą udało nam się spotkać i wymienić prezenty osobiście przy kawie i ciasteczku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za wymiankę i moją parkę:) prezencik dostałam cudny a i poznałam super kobitkę która całkiem niedaleko mieszka:)było spotkanie no i mam nadzieję nie ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę :-) ciekawe jaką zabawę następną wymyślisz- już czekam niecierpliwie! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czekałam, tak czekałam i spóźniam się o 1 dzień z pokazaniem wymianki u mnie. Dołączam do podziekowań za zorganizowanie zabawy. I czekam na dalsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)