piątek, 10 lutego 2012

105. Dziękuję

Dostałam wyróżnienie od anuk_pl za które bardzo dziękuję !

Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób

Mówić o sobie można wiele, ale jak przychodzi co do czego to wielka pustka.
Ale coś tam się wydłubie ...

1. Od 30 maja szczęśliwa mamusia Tymusia :) Nie wyobrażam sobie życia bez mojego skarba !
2. Poza bzikiem na punkcie wyrobu biżuterii interesuję się fotografią.
3. Urodzona zimą na dodatek 13 ale niestety nie lubię jej ... Jestem ciepłolubna :)
4. Otwarcie można mnie nazwać mięsożerką (mniam)
5. Kocham robić gofry ! Z dodatkiem bitej śmietany i banana.
6. Z miłą chęcią wykonuję loga (w szczególności dla was !)
7. Podróżniczka, lubię poznawać nowe miejsca, zwiedzać i oczywiście "focić"

No a teraz moje nominacje wyróżnieniowe :
1. Wiola
2. Ania
3. Majalena
4. Ania w małym domku
5. Annie i Marie
6. Tobatka
7. Modrak
8. Etoile
9. M(aniek)
10. Pelargonia

7 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie, jednak - mam nadzieję, że się nikt nie obrazi, ale taką mam zasadę - nie biorę udziału w tego typu zabawach (o sobie wolę pisać, kiedy mam nastrój, a nie wytypowana, a w ogóle za dużo nie lubię na ten temat się wypowiadać). Ale pochlebia mi (jestem osobą próżną :) ), kiedy ktoś mnie wyróżnia, komuś się podoba to, co robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dardzo dziękuje za wyróżnienie, niezmiernie mi miło że znalazłam się wśród Twojej pierwszej dziesiątki :)
    Już dostałam takie od innych osóbek więc pozwolisz że dopiszę Ciebie do osób od których takowe dostałam. Bardzo dziękuje. :)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo serdeczni edziękuję za wyróżnienie. jest mi niezmiernie miło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję i już działam dalej w tej kwestii.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz sie skapłam że nie podziekowałam za wyróżnienie :)
    dziekuje bardzo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)