wtorek, 28 lutego 2012

133. Ciężka noc + wyzwanie

Za mną ciężka noc ... Mały budził się co kilkanaście minut. A ok 2 w nocy dostał gorączkę. Od razu próbowałam ją zbić i postanowiłam, że dzisiejszą noc będzie spał z nami. Aktualnie zasnął, gorączka minęła. Znowu coś go bierze ? Eh wszystko przez tą pogodę ... Mogłaby się unormować.

Wieczór miałam pracowity. Zainspirowana znalezionym zdjęciem stworzyłam prace na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze.

A zainspirowało mnie najpierw to zdjęcie : białe chmury, niebieskie morze i czerwone dachy

A oto co powstało, proste delikatne ale mi się podobają :)

Materiał : szkło powlekane
Długość : 6,5 cm



5 komentarzy:

  1. Proste i delikatne ale ładne powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się od razu skojarzyły z flagą Francji:) świetnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie i krajobraz piękny, to kolczyki też wyszły super! Mam nadzieję, że dzidzia będzie zdrowa i nie złamie go choróbsko. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. przede wszystkim zdrówka maluszkowi życzę:)a kolczyki bardzo ładne-mocno zaciskam kciuki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)