środa, 4 stycznia 2012

059 wyślij kartkę

 AKCJA "WYŚLIJ KARTKĘ" ZAWIESZONA DO ODWOŁANIA !

Postanowiłam zrobić Akcję "Wyślij Kartkę".
Kilka kroków i możesz znaleźć się na liście.
  • Napisz komentarz z datą urodzin
  • Po dodaniu komentarza napisz e-mail do mnie (angeluSSgv@gmail.com) ze swoimi danymi do wysyłki i nickiem oraz z tym, że wyrażasz zgodę by innym udzielała adresu.
  • Umieść banner na swoim blogu
  • Co kilka dni będę aktualizowała listę, która będzie podzielona na miesiące
  • Gdy będą zbliżać się urodziny można śmiało pisać do mnie po dane adresowe - będzie to niespodzianka dla jubilata
  • kartka może być własnoręcznie zrobiona lub kupiona :)
A oto banner :
________________________________________________

STYCZEŃ :

LUTY :

MARZEC:
12 - Marta 
28 - Jenulka

MAJ :

SIERPIEŃ :

WRZESIEŃ :

CZERWIEC :
27 - Malmys PL

16 komentarzy:

  1. Zgłaszam się urodziny 25 wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super akcja!!!
    Ja też się zgłaszam. I jeśli pozwolisz zrobię taką akcję również u siebie :)))

    Moje urodzinki 20-CZERWCA

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Zgłaszam się.Moje urodziny -27 luty Pozdrawiam Bozena www.anielskie-sekrety.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i z wielką chęcią wezmę udział, urodzinki mam 19 października. http://divianaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja równiez się zgłaszam 12 marzec :)Pomyślę nad podobną zabawą:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. marto oczekuj karteczki po niedzieli może być koło wtorku, środy( będzie karteczka kupna)

      Usuń
    3. Przepraszam ze dopiero teraz piszękarteczka doszł dziękujęi moc buziaków zostawiam niedługo candy u mnie kolejne :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam - fajna akcja . Na pewno miła dla tych , którzy dostana karteczkę i dla tych , którzy tą niespodziankę zrobią . Moje urodziny dopiero 4 sierpnia i biorę oczywiście udział !

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam super zabawa więc się zapisuję a urodzinki mam już niedługo bo 28 marca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zrezygnuję z tej zabawy bo nawet nie wpisana jestem na listę uczestniczek a adres do dziewczyny co chciałam wysłać dostałam po tygodniu.

      Usuń
  10. Zgłaszam się do zabawy :)
    zaraz piszę e-maila.
    Urodzinki 10 maj.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuję się
    urodziny: 10 lipca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)