wtorek, 24 stycznia 2012

080 Coś Nowego i zabawa !

Witam Was kochane !
Wczoraj napisałam o moich weekendowych nowościach, a dzisiaj pokaże je wam.
Najciężej było ze wzorami ale pomogły mi szablony :)
Chyba mnie te filcowe podkładki urzekły ... chce więcej. Tylko muszę kupić nożyk okrągły :)

Może ktoś byłby chętny ?
Wtedy proszę o kontakt : angeluSSgv@gmail.com






A teraz zabawa - złap licznik !!

Zasady pewnie znane ale powtórzę :
- zostaw komentarz
- umieść obrazek na blogu

- gdy złapiesz licznik 3333 zrób screen'a i wyślij na e-maila : angeluSSgv@gmail.com
- kto pierwszy ten lepszy !

 Nagroda niespodzianka !

9 komentarzy:

  1. Świetne te podstawki, czekam na więcej :) a licznik złapać spróbuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie łapałam licznika to musi by ten pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Świetny blog serio:) NIe chce żeby zabrzmiało to jak oklepana regułka ale na prawdę mi się podoba;) Obserwujemy?

      Usuń
  4. złapałam :):):)ale nie wiem czy jako pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne podkładki, gratulacje dla pesymistki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No zauroczyły mnie te podkładki :) Ja bym chyba nie miała tyle cierpliwości, aby to wycinać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)