sobota, 14 stycznia 2012

070

Witam Was !
Na samym początku chciałabym podziękować za życzenia, tak ciepło się na sercu się zrobiło.
I dziękuję Magdzie za kartkę urodzinową i miły list ! Zrobiłaś mi wielką niespodziankę.

Pewnie nie możecie się doczekać wyników ?
Potrzymam jeszcze w niepewności, bo chcę się podzielić ważną informacją.
Mianowicie synek zrobił mi wielką niespodziankę na urodziny ... bo wyszły mu dwa ząbki ...
Chwaliłam się, że rano ma jednego a popołudniu już dwa !
Czego chcieć więcej !


A teraz przejdziemy do losowania :)
Udział w zabawie wzięło 95 osób (było dla mnie to wielka niespodzianka)



tniemy



pomocnik w między czasie wcina chrupka :)



wszystkie losy złożone


i Tymusiowy pomocnik losuje



A oto szczęśliwy los ...


Tymusiowe rączki wylosowały (z)ręcznie

Teraz czekam 5 dni na adres do wysyłki, jeżeli osoba się nie zgłosi powtórne losowanie

Dziękuję za liczny udział.
A mamusi pomocnik pozdrawia i właśnie poszedł spać, chyba zmęczył się losowaniem :)

18 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. no i nadzieja prysła niczym bańka mydlana ;) ale pomocnika to masz uroczego ;) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla pomocnika i zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyni !!
    Tobie oraz przeuroczemu pomocnikowi dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy Szkrab;-)
    Gratulacje dla wylosowanej!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęścia nie mam:)
    Ale ty masz napewno posiadając takiego słodziaka!!!:) Pozdrowienia dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla szczęściary ja właśnie też dziś wygrałam Candy!!!POzdrawaim i zapraszam na Candy do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla zwyciężczyni i oczywiście dla pomocnika
    pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni:) a taki pomocnik to jest niezastąpiony... jaki słodziutki do tego:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziękowania, gratulacje, serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. a kto wygral? :D bo mi sie nie wyswietla w razie czego gratuluje :P

    OdpowiedzUsuń
  12. juhuuu!

    bardzo się cieszę! już piszę maila z adresem.
    ucałowania dla najsłodszego pomocnika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych urodzinek!!! :) Koziorożce górą! Hihi :) W dodatku dzieciaczki mamy majowe :) Bo mój maluch urodził się 20 maja :)Twój Maluszek jest przesłodki! Dziękuję za udział w moim candy na nowy rok, życzę powodzenia jak przyjdzie czas losowania :) Szkoda, że nie zdążyłam na Twoją zabawę, może innym razem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. No Tymusiowe raczki super sie sprawdzily jako maszynka. Moja mala tez ma 2 zabale i zeby mamie za dobrze nie bylo zaczela stawac na nozki. Takze koniec z obijaniem sie teraz musze byc na bacznosci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje zwyciezczyni a Maluszkowi zycze duuuuzo zdroweczka !
    Pozdrawiam!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!
    A Tobie życzę wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwycięzcy, a pomocnik fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za zabawę a zwyciężczyni gratuluję. Pozdrawiam, Anula

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)