poniedziałek, 15 października 2012

292. KKKT oraz pary wymiankowe

Jutro czeka nas pobudka o ok. 5 rano.
Dzień zalatany bo najpierw podróż do Bydgoszczy do specjalisty z synkiem a popołudniu lece do swojego lekarza, szczerze mówiąc obawiam się diagnozy :(

A teraz to co powstało na KKKT biżutki przysłała Wiola :)
Komplet biżuterii


 Przywieszka


A teraz zobaczcie co dziewczyny wykombinowały :


A teraz pary wymiankowe (losował Tymuś) :

Ola - Dwie lewe rączki
Magda - mam_i_ja
Lusiaczka - ZUzanna
Minbeat - Wiola
Ela17 - Kre-akcja
angeluS - tynka

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za diagnozę. Porodzenia życzę. A filcaki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplet biżuterii.Trzymam kciuki za jutrzejszy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. super sobie poradziłaś świetny komplet:) dzięki za moją parkę i powodzenia u lekarza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanko: do którego wysłać paczkę? gdzieś mi to umknęło.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)