piątek, 19 października 2012

294. Późną porą

Witajcie !
Tak na marginesie to jeszcze jedna osoba może załapać się na zabawę podaj dalej - zapis poprzedni post.
Wczoraj byliśmy w Bydgoszczy - znów te same leki - ale skierowanie do Neurologa dziecięcego.
No to ja dzisiaj dzwonie do dwóch bo tylko tyle u mnie w miejscowości i okazuje się, że w jednym nie ma miejsc a w drugim zapraszali nas na kwiecień. Nawet w pobliskiej okolicy polikwidowali. No nic poddałam się ... ale nadzieja przyszła przy telefonie do Bydgoszczy - termin za miesiąc ! I nagle powróciła nadzieja w ten polski NFZ ...

Właśnie wróciłam z pracy przy komplecie ślubnym (tak, tak za tydzień bawimy się na weselu).
Już za ciemno na zdjęcia więc w przeciągu kilku dni pojawi się wpis. A kolory ? Różowo - srebrny. Ta sama sytuacja już miałam się poddać z braku koralików i nagle chwyciłam stary naszyjnik i serce podpowiedziało to jest to ! I kilka przeróbek coś dodać coś ująć ....

A teraz powstałe maleństwa










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)