piątek, 2 marca 2012

139. Wyróźnienie

Co za miła niespodzianka na mnie czekała jak weszłam na bloga Wioli. Dostałam od niej wyróżnienie. A że mieszczę się w kryterium mniej niż 200 obserwatorów (a jest ich 93) to jak najbardziej przyjmuję i dziękuję raz jeszcze.

Jak ja mam wytypować 5 blogów ? Na wyróżnienie zasługuje większa ilość ... ale dam radę.
To tak :

1. m(Aniek) z m-aniek.blogspot.com
2. Paula z sklep-internetowy-paula.blogspot.com
3.  Etoile z eetoilee.blogspot.com
4. SkySweet z sposob-na-nude.blogspot.com
5. Kamila z pomaranczoweokno.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. Ojej strasznie ale to strasznie dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za udział w candy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)