poniedziałek, 19 marca 2012

154. Wiosna + mały apel

Synek z zapaleniem oskrzeli już ma się lepiej. Dzisiaj znowu byliśmy u lekarza w piątek do kontroli.

UWAGA !
Jest ktoś kto poleci mi dobrego PULMONOLOGA Poznań, Bydgoszcz (do 100 km od Piły) ... ?
Szukam dla synka. Najlepiej na NFZ i żeby miał szybkie terminy.
U mnie chcieli zarejestrować na grudzień ...

A w wolnych chwilach chociaż coraz mniej mam czasu bo nawet w nocy synek ma problemy ze spaniem.

Mój nowy tworek - w 100% wiosenny :)



4 komentarze:

  1. Śliczne wiosenne kolczyki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:) zdrówka dla synka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te dzieci, zdrówka dla Ciebie i trzymaj się jakoś

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolczyki kojarzą się z latem z takim krzewem ozdobnym który ma pomarańczowe owoce!!Pytałaś w Ars Medicalu?? o pulmonologa mojego synka prowadziła taka starsza pani doktor tylko zapomniałam jak się nazywała!!!bardzo sobie ją chwalę!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)