środa, 9 maja 2012

196. Braki - zaległości

Jak ten czas szybko leci. Na nic nie starcza mi czasu. A na dodatek przygotowywania do roczku i dwie komunie ...
Wczoraj byliśmy w Bydgoszczy u lekarza. Jak na razie jest OK zostaje przy dwóch lekach. Kontrola za miesiąc. Już jesteśmy umówieni na 11 czerwca. Jeżeli dalej będzie dobrze to zostanie na jednym leku. Zobaczymy - czas pokaże.
Trochę pacy przy biżuterii mam. Dużo pomysłów lecz rąk i czasu brakuje ...
Mały potworek dopiero co zasnął. Zazdroszczę wam jak o 19 dzieciątka już wam śpią ...
A teraz Tymusiowy taniec :
Jak tylko usłyszy gdzieś muzykę - nieważne gdzie autobus, sklep itp. to od razu wymachuje swoimi łapkami.
A teraz komplecik (kolczyki + naszyjniczek) dla dziewczynki do komunii. Miał być bez perełek i typowo dziecięcy, więc pokombinowałam z filcowymi kwiatkami. Mam nadzieję że się spodoba.


A wy co o nim sądzicie ?
Ja już lecę dokończyć "coś" na wymiankę.
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. śliczne niezapominajki!

    OdpowiedzUsuń
  2. super! naprawdę dziewczęcy komplecik ;) a Tymuś :D rozkoszny :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki bobas :) Mój też za parę dni kończy roczek, a ja jeszcze świeżo w pamięci mam nasz pierwszy dzień w domu... :) Pozdrowienia ślę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)