czwartek, 24 maja 2012

204. Żółto + prośba

Po nieprzespanej nocy powróciłam. Eh ... synkowi wychodzi 5 ząbków na raz - nic nie je i marudzi :( A jego dziąsełka ... jedna wielka opuchlizna. Biedactwo. Ale na pocieszenie jak wyjdzie na dwór zachowuje się "normalnie" i śpi.
Wczoraj zdążyłam zrobić bransoletkę i koniec pracy. Od 23 do 1 w nocy płakał bez ustanku.
Już niebawem podsumowanie wymianki "żywe kolory" a jeszcze parę osób nie dostarczyło mi zdjęcia.
Ponoć żółty w modzie.
A mam już prawie skończone "coś" na wyzwanie u Modrak Cafe tylko czeka na wykończenie.


A na koniec mała prośba ...
Jak możecie wejdźcie w ten link i się zarejestrujcie :
http://shinybox.pl/?ref=4777ca5
zdobywa się darmowe kosmetyki ! Polecam

5 komentarzy:

  1. Ale się trzeba nacierpieć przez te zęby. Wyrastają- boli, wypadają też boli, i w między czasie tez jeszcze ile razy przez zęby człowieka wszystko boli.
    Oby szybko te 5 ząbków wyszło, bo się Biedaczek nacierpi, a Ty z Nim:(

    OdpowiedzUsuń
  2. posmaruj mu dziąsełka Sacholem, działa o wiele dłużej niż te żele dla niemowląt, zapraszam do mnie na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  3. prośba spełniona, zarejestrowałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze niestety nie dostałam przesyłki z wymianki, może w poniedziałek dotrze. Biżu śliczna taka energetyczna w żółtym kolorze:) a ząbki no to koszmarek;) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)