piątek, 15 czerwca 2012

220. KKKT odsłona III

Dzisiaj długo wyczekiwany moment odsłona numer trzy KKKT




Tym razem to ja przygotowywałam koraliki ... i dałam wyzwanie dziewczynom. Mam nadzieję, że za to się na mnie nie pogniewają :)

A oto co powstało :
*** Delikatny i subtelny naszyjnik


 *** Bransoletka


 *** Zawieszka aniołek


 *** Bransoletka (troszku dodałam koralików)


I jak wam się podoba ??

Zapraszam do obejrzenia prac dziewczyn :
Wioli
Moniśki
Diany

PS. Trzymajcie za mnie jutro kciuki, bo mam dwa egzaminy (na które właśnie zacznę się uczyć)

5 komentarzy:

  1. Ładny aniołek :)
    wyzwanie niezłe z takimi drobinkami :)ale poradziłyście sobie fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik taki delikatny, śliczna biżuteria:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekł mnie szczególnie ten pierwszy naszyjnik
    i aniołek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ostatnia bransoletka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)