niedziela, 24 czerwca 2012

226. Zamówienie

Dzisiaj pogoda od rana dopisuje. Słoneczko zerka do nas. A ja ostatnim czasem miałam duże zamówienie dla p. Marioli. Musiałam wszystko zrobić w dwa dni, bo wyjeżdżała. Zamówienie ekspresowe. Siedziałam godzinami oczywiście nocnymi bo synek inaczej by mi nie pozwolił. I oto efekty :

1. Naszyjnik z perłą sztuczną i szkłem powlekanym


2.Naszyjnik z perłą sztuczną, kryształkami oraz kryształkami Swarovskiego


3. Naszyjnik z kryształkami i kryształkami Swarovskiego


4. Korale i kolczyki z masy perłowej


5. Korale i kolczyki z drobnego szkła


6. Korale i kolczyki z masy perłowej, bursztynu i szkła powlekanego


3 komentarze:

  1. Ale śliczności. Ten przedostatni bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, rzeczywiście spore zamówienie ;) wszystkie śliczne, choć mój faworyt to nr 6 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne naszyjniki, moi faworyci to trzy pierwsze, cieszę się, ze upominek doszedł, mam nadzieję, że będziesz kontynuować zabawę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)