wtorek, 31 lipca 2012

253. Nowości

Po wczorajszym upale dzisiaj jak na razie ciut chłodniej :)
Chciałby ktoś stronę lub sklep internetowy ze swoim rękodziełem ?
Synek już buszuje ... Aktualnie bawi się pilotem.
Chciałabym was przeprosić, że nie zostawiam u was śladu, ale to nie znaczy, że nie czytam nowości. Regularnie do was zaglądam, ale czasami synek nie pozwala - albo błędy od strony bloggera.
Teraz szybki post i idę robić obiad, bo trzeba do miasta iść na zakupy.

A teraz kilka nowości
Bransoletka z zawieszką Peace w kolorze starego złota


 Kolczyki liście


Kolczyki z plastiku dmuchanego - już znalazły nową właścicielkę


Miłego dnia !

7 komentarzy:

  1. Ja nie sprzedaję swoich tworów, raczej wolę je prezentować lub wymieniać więc sklep mi niepotrzebny, a blog mi w zupełności wystarcza póki co:) Skromna, aczkolwiek ciekawa nowa biżu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna biżuteria :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki z listkami niezmiernie mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)