czwartek, 5 kwietnia 2012

171. Haha !

Haha dzisiaj to ja mam słoneczko :) i nawet cieplej się zrobiło.
Totalne zaległości mam w tworzeniu wszystkim się prawie chwaliłam a od tygodnia zrobiłam tylko dwa naszyjniki. Chociaż jeden trochę pracy mnie kosztował - teraz czekają na obfocenie.
Zawsze coś wypadało - a tu wyjazd, sprawy załatwiać a szczerze mówiąc wieczorami opadam z sił. Teraz jeszcze święta posprzątać, pogotować itp. Jedne wielkie porządki.
Ale podnoszę głowę do góry i poprawiam się :) Hehe. Jakoś te słońce mnie motywuje. A przede wszystkim wasze komentarze :)

Na zakończenie bo synek już się budzi, naszyjnik. Długaśny trochę. Kojarzy on mi się z wiosną i z jabłkami.



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny. Zapraszam do mnie na konkurs z kwiatem jabłoni http://bizuteria-moniski.blogspot.com/2012/03/majowka-z-qnsztem-u-moniski.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No słodki ten naszyjnik.. i faktycznie jakby takie jabłuszka. Extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Wielkanocny poranek,
    gdy po stole pokula się pisanka,
    przebiegnie maślany baranek,
    pojawi się bukszpanu wianek...
    pomyśl o osobie, która o Tobie pamięta,
    i choć w odległych stronach spędza święta,
    życzy Tobie świąt zdrowych i totalnie odlotowych.
    Zająca bogatego, poniedziałku w wodę obfitego,
    ubrania do suchej nitki przemoczonego,
    a na co dzień spełnienia marzeń,
    samych niezapomnianych wrażeń,
    słonecznych dni i uśmiechu od ucha do ucha.
    życzy Etoile

    OdpowiedzUsuń
  4. Super naszyjnik! Wspaniałych, spokojnych, radosnych świąt dla Ciebie i rodzinki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za pozostawione miłe słowa :)